poniedziałek, 23 września 2013

Jezus Chrystus na krzyżu

            Stary Krzyż 
Tam na wzgórzu wśród skał,
Stary krzyż ongiś stał,
Symbol hańby, cierpienia i mąk.
Lecz ja kocham ten krzyż,
Gdzie mój Zbawca i Mistrz,
Swym oprawcom oddał się do rąk. 

O jak cenię ja stary ten krzyż, 
W nim ratunek ludzkości jest dan, 
Lgnę do niego a w niebie ten krzyż 
Na koronę zamieni mi Pan. 

Ale stary ten krzyż, 
Tak wzgardzony przez świat, 
Swą ofiarą pociągnął mnie wzwyż. 
To mój Zbawca i Pan, 
Zstąpił z nieba tu sam, 
Aby nieść na Golgotę ten krzyż. 

Krwią zbroczony ten krzyż, 
Lecz pomimo to w nim, 
Dziwne piękno wśród ran krwawych lśni. 
Bo na krzyżu tym Pan, 
Cierpiał męki i zmarł 
Aby wieczne zbawienie dać mi. 






Łzy na twarzy.
To nie powinno się zdarzyć!

Wiosna dookoła
a ciebie śmierć woła.

Na brzegu istnienia
tylko jęk cierpienia

Jak twój ból utulę
gdy całe ciało jest bólem?

Podeprzyj mnie Panie ramieniem
nim ciężar wgniecie mnie w ziemię!

Anna














 
 
 








1 komentarz: